HTML

Facebook magyarul

Facabook magyarul - tippek, hírek, praktikák a Facebookról

Tanfolyamok





Friss topikok

Facebook közösségi média esettanulmány

2010.07.01. 20:54 siposotto

Rengeteg internetező tart a nagy közösségi média oldalakra. Ezeken az oldalakon vállalkozóként csak az tud igazán labdába rúgni, aki felismeri, hogy új fajta megközelítésre van szüksége az ügyfél kapcsolatban.

Itt visszaszólnak, akiknek a tartalmat előállítjuk. Kifejezhetik a tetszésüket és a nem tetszésüket.

Közösségi média visszajelzések

Szép példa a felhasználói visszajelzések figyelembe vételére, ami a LOFT márka Facebook oldalán történt.

A LOFT Facebook oldalon június 15-én mutatták be az új kollekciót, a szokásos módon. Vékony, magas, gyönyörű modellek viselték a darabokat.

A rajongók többsége örömmel fogadta az újdonságokat, ám kritikák is megjelentek az új nadrágokkal kapcsolatban.

Volt, aki felvetette, hogy klassz az új nadrág a magas, vékony modelleken, de ha valaki átlagos magasságú, és nőisebb idomokkal rendelkezik, egészen máshogyan néz ki bennük.

A cég válasza

A LOFT-nál már másnap beöltöztették saját alkalmazottaikat az új nadrágokba, és feltették a képeiket a Facebook oldalra.

A különböző testalkatú és méretű alkalmazottak a kritizált nadrágokat viselték, különböző alkalmakhoz illően, és arról beszéltek, miért szeretik az adott darabot, és miért pont tökéletes a testalkatukhoz.

A felhasználói reakciók

A felhasználók imádták az új képeket, és, hogy meghallgatták őket.

Az internet szárnyára vette a LOFT story-t. Ez látogatókban, ismertségben  és vásárlókban egyaránt sikert hozott a márkának.

A LOFT Facebook oldalnak hosszzú időn keresztül sikerült felhasználók által generált tartamat létrehoznia az új téma köré.

A dolog fő tanulsága, hogy egyrészt folyamatosan figyelni kell a közösség tagjainak visszajelzését, másrészt ezekre a lehető leggyorsabban, informatívan, támogatóan kell tudni minőségi válaszokat adni.

Ehhez viszont elengedhetetlen, hogy jól ismerd ezeket a közösségi média oldalakat.Tudd, hogy mit, miért, hogyan tehetsz a Facebookon, a Twitteren és a többi népszerű social media oldalon.

Szólj hozzá!

Címkék: média facebook visszajelzés modellek oldal közösségi nadrág esettanulmány loft reagálás vásárlói igényekre

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookmagyarul.blog.hu/api/trackback/id/tr852123973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása