Rengeteg internetező tart a nagy közösségi média oldalakra. Ezeken az oldalakon vállalkozóként csak az tud igazán labdába rúgni, aki felismeri, hogy új fajta megközelítésre van szüksége az ügyfél kapcsolatban.
Itt visszaszólnak, akiknek a tartalmat előállítjuk. Kifejezhetik a tetszésüket és a nem tetszésüket.
Közösségi média visszajelzések
Szép példa a felhasználói visszajelzések figyelembe vételére, ami a LOFT márka Facebook oldalán történt.
A LOFT Facebook oldalon június 15-én mutatták be az új kollekciót, a szokásos módon. Vékony, magas, gyönyörű modellek viselték a darabokat.
A rajongók többsége örömmel fogadta az újdonságokat, ám kritikák is megjelentek az új nadrágokkal kapcsolatban.
Volt, aki felvetette, hogy klassz az új nadrág a magas, vékony modelleken, de ha valaki átlagos magasságú, és nőisebb idomokkal rendelkezik, egészen máshogyan néz ki bennük.
A cég válasza
A LOFT-nál már másnap beöltöztették saját alkalmazottaikat az új nadrágokba, és feltették a képeiket a Facebook oldalra.
A különböző testalkatú és méretű alkalmazottak a kritizált nadrágokat viselték, különböző alkalmakhoz illően, és arról beszéltek, miért szeretik az adott darabot, és miért pont tökéletes a testalkatukhoz.
A felhasználói reakciók
A felhasználók imádták az új képeket, és, hogy meghallgatták őket.
Az internet szárnyára vette a LOFT story-t. Ez látogatókban, ismertségben és vásárlókban egyaránt sikert hozott a márkának.
A LOFT Facebook oldalnak hosszzú időn keresztül sikerült felhasználók által generált tartamat létrehoznia az új téma köré.
A dolog fő tanulsága, hogy egyrészt folyamatosan figyelni kell a közösség tagjainak visszajelzését, másrészt ezekre a lehető leggyorsabban, informatívan, támogatóan kell tudni minőségi válaszokat adni.
Ehhez viszont elengedhetetlen, hogy jól ismerd ezeket a közösségi média oldalakat.Tudd, hogy mit, miért, hogyan tehetsz a Facebookon, a Twitteren és a többi népszerű social media oldalon.